oon nyt päässy kokeiluissa vauhtiin (kuvat tulee myöhemmin)pikkasen kiire muka taas...pitää lähtee ostaa koulusta saamiin hyllyihin lisää osia ja alkaa tuunaamaan niitä!!!!jeejeee!!!!!
oon yllättyny kuinka tykkäsin huovutusjutuista..tää istu eilen saunas ja huovutti, joi bissee ja hiki vaan lensi..onneks tajusin olla sotkematta mukaan viel turvehoitoo.........

jennin muovikassivirkkauksesta tuli  muisto mieleen....mutsi virkkas parvekemattoa ja pisti mut dyykkaamaan roskiksesta tietyn värisiä oransseja cittarin pusseja...aika ällöö.
mut mä haluisin virkata paksusta puuvillasta  tai ontelokuteesta jotakin...esim joku iso astia.....

kubismi ukkoja on nyt kokeiltu silkkiin brodeeramalla, neulahuovutuksella. metalliukot on tulossa ja sit alan kaivertelee niitä...taitaa tulla muutakin ko asetonigrafiikkaa. asetonilla on leikitty ja maalailtu päälle.

isoille tyttärilleni teen joululahjaksi jotakin jänskää...mintun aihe buddha ja kikan aihe sydämet!!!!ootte varmaan jo senkin kuullu...(tää ko aina on niin tohkeissaan kaikesta)

mammalle laitoin sukututkimusmatskuu kasaan ja meilasin kuvia eteenpäin asiaa tuottaville.
alko ottaa aivoon et mun isää ei mainittu missään vaan oli sisarrusteni isä munki isänä!
tästä taitaa viritä jotakin
miksi minulla ei saa olla oma isä edes tekstissä, historiassa? onko joku ihminen oikeasti niin hirveä että sitä ei voi edes mainita? korjasin itse virheen isolla punaisella tekstillä!!!!!!!vaikka iseillä ei oikeuksia olekkaan  NIIN LAPSILLA ON! MINULLA ON OIKEUS SANOA KUKA ON ISÄNI!

voisin tutkia asiaa.....tai koittaa selvitä itse tästä . tausta tiedoksi että äitini kertoi minun ollessani 14 että isäpuoleni ei ole oikea isäni lauseella: *isä ei oo sun isäs, eikö ookki jännää tää elämä, melkeen ku DALLASIS oltais mukana* (sarjassa dallas)

joo nyt perhe hengittää niskaan ,pakko taas mennä vaikka mieli pulputtas asiaa....